Páginas

divendres, 28 de gener del 2011

UN DIA TERRIBLE

Alba Del Pino Villaverde-6è


Un dia terrible


1er personatge:

Un dia solejat em vaig llevar del meu llit. Eren les vuit del matí, i a les nou havia d’ anar al col·legi a entregar el treball de ciències, que era un mini robot que es deia Torgüo.

Va passar l’autobús del col·legi de llarg, i li vaig preguntar a un senyor molt amable si em podia apropar. Vaig arribar però quan havia obert la porta de classe em vaig adonar que no era el meu col·legi.


2on personatge:

Com tots els dies, havia d’ anar a treballar, vaig esmorzar corrent i vaig agafar el cotxe. Per la meitat del camí em vaig trobar amb una nena fent autostop, i em va dir que si l’apropava al seu col· legi.

La vaig portar, vaig continuar la ruta i per fi durant dues hores d’ un infernós viatge, havia arribat al meu treball. Vaig entrar al meu despatx i… toc, toc! Era el meu cap que venia a dir-me que avui no em tocava treballar.

2 comentaris: